Niet pochýb o tom, že striktné gymnastické pohyby sú náročnejšie ako tie dynamické. Preto by ste ich mali praktizovať čo najčastejšie. Dodajú vám väčšiu silu a následne zlepšia vaše dynamické pohyby.

Tento návod vám prináša niekoľko gymnastických tipov, ako zlepšiť vaše Handstand Push-upy (po slovensky vzpory v stojke na hlave).

Začnite s umiestnením vašich rúk a hlavy tak, aby ste sa uistili, že ste v čo najstabilnejšej polohe počas celej činnosti.

Hlava by mala byť umiestnená mierne pred rukami, aby ste vytvorili Tripod (trojnožku). Umiestnenie rúk v rade alebo vedľa vašej hlavy spôsobí vonkajší tlak a extrémne sťaží vyváženie a rovnováhu.

Počas excentrickej a koncentrickej (sústredenej) časti pohybu držte rebrá dolu a snažte sa, aby ste sa neprehýbali. Ak je toto vykonané správne, pocítite, ako sa vaše telo nakláňa a vy sa vytiahnete zo spodu šikmo. Spomeňte si na všetky cvičenia vášho trénera, ktoré vás nútil robiť. Toto je čas, keď sa vyplatia.

Naším posledným tipom je, aby ste sa uistili,  že držíte váhu v rukách počas celého pohybu. Ak necháte hlavu niesť svoju celú telesnú hmotnosť, zistíte, že je podstatne náročnejšie dokončiť press (tlak).

Zdroj: RxReview.com (Prebraté s povolením autora).

Leave a Reply